Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

22 Şubat 2013 Cuma

                                                               
 Yabancı Yayınları’ndan çıkmış olan , “James Bowen’ın –Sokak Kedisi Bob “ adlı kitabını bitirmiş bulunmaktayım .

Yabancı Yayınları’nın ılk kitabı olan bu kitabı okurken zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım .Çevirisi son derece akıcı olan bir kitaptı , kelime hatası bile yoktu .Titiz bir çalışmanın ürünü olduğu buradan belli oluyordu zaten ..

Kitabın konusuna kısaca değinirsek ; James adlı bir adamın bir gün, sarman bir kedi bulmasıyla hayatının nasıl değiştiğini ,başına gelen olayları bir kedinin insan hayatın da ne gibi değişikliklere yol açacağını yazar çok güzel bir şekilde anlatmış .

Bence  kitabın anlatımı , sıcak ve yumuşacık olmasından ötürü bu soğuk şubat günlerin de , adeta bir kadife görevi görmekte .Okurken kimi yer de duygulandım kimi yer de kahkaha attım diyebilirim .
Kedileri , genel anlam da severdim.Fakat bu kitabı okuduktan sonra kedilere karşı ilgimin arttığını da söyleyebilirim .

Aynı zaman da hayatla ilgili dersler çıkarılabilecek bir kitap olduğundan  dolayı da ,bu kitabı çok ama çok beğendim .Herkese tavsiye ederim (ediyorum )

Ve son olarakta , bu kitabı bizlerle buluşturduğu için YABANCI YAYINLARI’NA teşekkür ediyorum .Saygılarımla…

                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder