Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

18 Şubat 2013 Pazartesi





Bu kitabı okuyalı baya oldu lakin  blogum yeni olduğundan ben ancak ekleyebılıyorum .

EPHESUS YAYINLARI - SHERRYL WOODS- AŞKA ŞANS VER :



Kitabın kapağında , sevgili yazar Debbie Macomber’ın  “Sherryl Woods okurlarını her zaman mutlu etmiştir.Buna bende dahilim diye .”

Bu kitap beni de çok mutlu etti .Bir kere kapağından tutun ,sayfa kalitesine ,çevirisine ,edisyonuna  kadar her şey son derece titiz bir çalışmanın ürünü olduğu belli . Şunu da söylemeden  geçemeyeceğim ; kapak evet güzel ,içerikle uyumlu fakat  kitapta; geçen Chesapeake kıyılarını vurgulayan ,bir  manzara resmi yada  orijinal bir kapak kullanılabilirdi .

Kitapta ; aile bireyleri arasında ki ilişkiler ,her ne yaşarlarsa yaşasınlar birbirlerinden kopmamaları ,arkadaşlık,dostluk ilişkileri  ve aşk  anlatımakta .Sadece kitapta ,Trace ve Abby’nin aşkına değil ,başka bir sevgiye de şahit olucaksınız .O da sürpriz olsun . Kitap o kadar akıcı ve samimi bir anlatıma sahipti ki okurken  O ‘Brien ailesinden biri de  ben oldum .Olayları birebir yaşıyormuş hissine kapıldım .

Serinin ikinci kitabını da heyecanla bekliyorum .Kıyaslama yapmak ne kadar doğru bilemem ama Debbie Macomber  adlı yazarın tarzını seviyorsanız ,bu kitabı da çok seveceksiniz, belki de  daha da fazla .

Ben bu kitaba bir puan vermeye kalksam ,on üzerinden ,yirmi verirdim .Tavsiyemdir .Kesinlikle okuyun .


NOT: Umarım yakın bir zaman da serinin ıkıncı kitabı da çıkar ve alır okurum .♥



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder