Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

3 Şubat 2013 Pazar



MARTI YAYINLARI'NIN : LEE LİPSENTHAL 'İN - TEK TADIMLIK HAYAT  ADLI KİTABINA YORUMUM :

Martı Yayınları’ndan çıkmış olan “ Lee Lipsenthal’in  -Tek Tadımlık Hayat” adlı kitabını , bitirmiş bulunmaktayım .
Öncelikle,  kitabın ismi benı etkilemişti .Ve konusunu okuduğum da   konusu değişik gelmişti açıkçası ve uzun zamandır , kişisel gelişim tarzında bir kitap okumamıştım .Değişik  bir çeşni oldu benım için .

 Kitabın dili çok sade ve akıcı , tabii bunda çevirmeninde büyük katkısı olduğunu düşünüyorum .Fakat  , bazı kelimeler de  ( felsefi ve tıbbi terimler de  )anlamları için  dipnot düşülseymiş , çok daha iyi olurmuş , düşüncesindeyim .Tabii  ben okurken  , o tarz kelimeler için google dan yardım almadım değil .Aslında bir nevi iyi oldu , araştırmacı yönümü  de  tetikledi bu kitap .

Kitabın içeriğinden biraz bahsedecek olursam ;  bir adam var . ( adı : Lee ) .Bu adamın kendısıne kanser teşhısı   konulmasına rağmen , hayatı dolu dolu yaşamasını ,yaşanması  gerektiğiyle ilgili bilgece anlatımlarını , kendi  hayatından kesitler sunarak biz okuyuculara aktarmış .Kitapta ; aynı zaman da aile ilişkilerini , arkadaşlık –dostluk ve aşkı da bulacaksınız .

Bu kitabı okurken , bence bildiğimiz ama çoğu zaman gözden kaçırdığımız gerçeklerin farkına  bir kez daha varmış oldum .(olacaksınız ) Hatta okurken bazı yerler de kısa kısa notlar aldım .

Ayrıca her hayatın her döneminde , okunabilecek , bir nevi  başucu kitabı niteliğinde .

Bu kitabı, herkesin okumasını tavsiye ediyorum .Ve  bizlerle  bu kitabı buluşturduğu için “ MARTI YAYINLARI’NA , çok teşekkür ediyorum .Saygılarımla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder