Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

3 Şubat 2013 Pazar


KRİSTİN HANNAH -GECE YOLU ADLI KİTABA YORUMUM :
Kitap, bir kere son derece akıcı bir şekılde yazılmış .Tabı bunda her zaman söylediğim gibi, çevirmenın de büyük payı var .Fakat aralarda , bazı yazım hataları da yok değıl , var ki ben o yazım hatalarını nazar boncuğu olarak sayıyorum .

Kitapta ;aile hayatı ,arkadaşlık – dostluk ilişkileri,aşk, macera  vb konular işlenmiş .Yazar konuları öyle bir işlemiş ki ,arada hiçbir kopukluk yok ve okurken acaba iler ki sayfalarda neler olacak merakıyla okuyorsunuz .

Bu romanı okurken ;kimi yer de güldüm ,kimi yer de sınırlendım ,kimi yer de duygulandım .Kısacası ; bütün duyguları bir arada yaşadım .

Kristin Hannah ,bence  gene yapmış yapacağını  ve bize süprizlerle dolu enfes bir kitap sunmuş .Eee ne de ol sa  benım tabirimle o bir = SİHİRBAZ .


Ayrıca  okuyan herkes ,bu kitaptan kendınde bir şeyler bulacaktır .Kısacası  diyorum ki okuyun okutturun .

Az kalsın unutuyordum ; bu romanı okumamı sağlayan ablalarıma – onlar kendılerını bılıyor – çok teşekkür ederim .Saygılarımla…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder