Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

20 Şubat 2013 Çarşamba





Geçen sene çıktığında çıkar çıkmaz okumuştum ve çok beğenmiştim.

Daha önce de dediğim gibi yazarın yakın zaman da  KIRIK KALPLER TAMİRCİSİ adlı kitabı da , MARTI YAYINLARI'ndan gelecekmiş , matbaa da .

Velhasıl , ben size  AŞK TANRIÇASININ YEMEK OKULU adlı kitabını  yorumlayım :

Ben bazı kitaplara yorum yaparken hele de  ama çok çok çok beğenmişsem ,zorlanırım .Çünkü ; yorum yaparken ,acaba hakkını verebilecek miyim endişesi duyarım .

Zaten kitabın kapağını gördüğüm ve ismini okuduğum da   bu kitap benım olmalı demiştim .

Öncelikle ; kitabın dili çok sade ve akıcı ,tabi bunda çevirmenın de  büyük katkısı var .Kelıme veya cümle hatası hiç rastlamadım ,maşallah demek istiyorum J .

Kitabın konusuna gelirsek ; Holly adlı bir kadının ,büyük annesinin vefatıyla onun işletmiş olduğu mutfağı devralması ,hatta Holly yemek yapmayı bile pek bılmıyor  fakat  buna  rağmen yemek kursu vermeye kalkması,bunun akabınde gelışen acı – tatlı (komık ) olaylar , ailevi bağlar ,arkadaşlık , dostluk ılışkıleri ,aşklar  vb  ,anlatılmakta .
Okurken benı kimi zaman duygulandırırken,  kimi zaman güldürdü.Zaten kitabın çok içten bir anlatımı var ,okurken yaşamıyormuş hissine kapıldım .Olaylar arasında kopukluk olmaması da bun da  büyük bir etkendi .

Kısacası ben bu kitabı çok beğendim . Debbie Macomber tarzın da ,o yazarın kitaplarını sevenler, bu kitabı çok ama çok seveceklerıne eminim .Okumak ısteyen herkese tavsiye ederim .

Saygılarımla….

NOT : Ayrıca  bu kitap sayesınde yemek öğrenme azmim arttıJ




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder