Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

20 Şubat 2013 Çarşamba




Okuyalı baya oldu .
PEMBE BİR GÜL: PEMBE BİR GÜL de Travis’in hikayesini okudum .Çok eğlencelı ,macera dolu ,romantık bir hikaye .Bu hikaye de Travis annesine verdiği bir sözü yerıne getirmek üzere yola çıkar ve bır kızla (Emily),tanışır ama ne kız !! Çoğu yerde güldüm zaten, kesınlıkle okumanız lazım .Süper.:)
BEYAZ BİR GÜL : BEYAZ BİR GÜLDE , Douglas’ın hikayesını okudum .Bu hikaye de ; Douglas’ın ,yaşamış olduğu olayları ; Isabel adlı bır bayanla tanışması ve bunun akabinde gelişen aşk ve macera dolu ,her sayfası heyecanlı bir hikaye okudum .

KIRMIZI BİR GÜL : KIRMIZI BİR GÜL DE ise ; Adam ‘ın hikayesini okudum .Bu hikaye de de Adam’ın yaşamış olduğu olaylar ; Genevieve adlı bir kadınla bir anda tanışması ve bunun akabınde gelışen ,kimi zaman duygusal kımı zaman ,neşeli ,macera dolu ,sıcacık bir hikaye idi .

GÜLLER VE GELİNLER adlı roman ,üç tane kısa kısa romanın, bir araya getırılmesıyle oluşmuş, bir kitap.Genel anlamda değerlendırırsem ,kitabın çevirisi süper ötesi bence .Çok sade ve akıcı .Okurken olayları , sankı birebir yaşıyormuş hissine kapıldım . Kitapta ; aşk ,arkadaşlık- dostluk ,aile bağları ,macera çok güzel bir şekılde anlatılmış.Hiç bir kopukluk yok .Bu da okurken keyif almamı sağladı .
GÜLLERE SOR adlı kitabı okuduysanız , bu kitabı da kesınlıkle okumalısınız .Zaten devamı artı çok daha güzel .Serinin son kitabını , sabırsızlıkla beklıyorum .Saygılarımla … 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder