Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

29 Mart 2013 Cuma





Okudum ve bitireli  kaç gün oldu lakin ben bloguma biraz yoğun olduğumdan girip ekleyememiştim .Sizlere bu akşam ; Yabancı Yayınları'ndan okuduğum " NASIL KADIN OLUNUR ? " adlı kitabı yorumlayacağım .

YORUMUM :

Yabancı Yayınları’ndan çıkmış olan , Caitlin  Moran’ın – Nasıl Kadın Olunur ? adlı kitabı okudum

Bu kitabın dili çok sade ve akıcı, okurken sayfalar su gibi akıp gidiyor .Tabi bunda çevirmenin de etkisinin olduğu yadsınamaz gerçeklerden biri.

İçten bir anlatıma sahip olan bu kitabı okurken , sanki okumuyor da odanızın bir köşesinde oturmuş yazarla sohbet ediyorsunuz , o kadar içten bir anlatıma sahip .

Kitaba kısaca değenirsem ;  Yazar bu kitapta,kendi hayatından da örnekler vererek , kadınların yaşamlarına dair (kadın olmanın getirdiği sorumluluklar ,zorluklar vb )olayları anlatmış. Anlatırken ; tatlı – sert  bir dil kullanmış .Hatta bazı yerler azcık müstehcen .Ama bu sizi sıkmıyor aksine konuya daha bir  odaklanmayı   da  sağlıyor .Kısacası yazarımız zeki  bir anlatımla , biz bayanlara güzel bir kitap sunmuş .

Bu kitabı , özellikle hemcinslerime (bayanlara ) tavsiye ederim . Okurken çoğu yerde gülüceğinizi de garanti ediyorum .

Yabancı Yayınları’na da bu kitabı bizlerle buluşturduğu için çok teşekkür ederim .Saygılarımla…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder