Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

2 Mart 2013 Cumartesi






EPHESUS YAYINLARI 'NDAN - EJDERİN AŞKI ADLI KİTABA YORUMUM :

İlk çıktığı zaman okumuştum .
Yazarın dili , çevirmenın de etkısıyle son derece, sade ve  akıcı  .Olaylar arasında  hiç bir kopukluk yok.
Öyle ki, ben çok yavaş bir okuyucuyumdur , bir haftadan kısa sürede bitirdim ,her sayfada acaba ilerkı sayfa da ,neler olucak neler  bıtecek merakıyla.
Gelelım kitabın konusuna ; kitapta, amazon olarak  nıtelendırebıleceğimiz , Annwyl adlı bir insanın , bazı olaylar sonucunda , Fearghus adlı bir ejderha ile tanışması  ve bunun akabınde gelişen olaylar ; aile bağları ,savaşlar , aşklar çok güzel bir şekılde  anlatılmış .Ikıncı kitapta ise ; geçmişe  donerek ,Fearghus'un anne  ve babasının hayat hikayesıne  yer verilmiş.Aslında ıkıncı kitap diye adlandırılan bölüm , birinci kitapta yaşanan  bazı olayların nedeni , okuyunca ,okurlar  ne demek istediğimi gayet iyi anlayacaklardır  .


Ama şu bir gerçek ki kitap  +18,+20 yaş grubu ve üzerine  hitap edıyor .Kimi yer de  argo sözcüklerin varlığı ki bence kitaba olumsuzluk değıl ,sempati katmış . Ben hatta  çoğu yer de  güldüm bile.Ayrıca  erotızm de var .Ben erotızmın yoğun olduğu kitapları sevmem açıkçası fakat bu kitapta o olmasaydı olmazdı diye düşünüyorum .Bu da yazarın başarısı ,çünkü tüm konuları ,biribirine bağlayarak ,harmanlayarak öyle bir anlatmış kı , böyle güzel bir kitap çıkmış.
Serinin diğer kitaplarına da  merakla beklıyor olacağım .Bence ; vampirlere yeni bir nefestir Ejderin Aşkı.Fantastık kitap okumayı seviyorsanız ,kesınlıkle okuyun ,okutturun .
Bu kitabın çıkmasına vesile olan Ephesus Yayınlarına , teşekkürler.Saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder