Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

3 Mart 2013 Pazar



Çıkar çıkmaz okuduğum kitaplardan bir tanesiydi.Devamını da en kısa süre içerisinde okuyacağım .Devam Kitabın Adı : Peri Masalım .

SİNEM AKÇA : PAMUK ŞEKER ADLI KİTABA YORUMUM :

Öncelikle ,yazarın dili çok akıcı ,sade ve samimi .Aynı zaman da ultra komik .Okurken ,çoğu yerde karnım ağrıdı , gülmekten .

Kitapta; Yasemin adlı bir kızın , sevdiği adam dan ve işinden ayrıldıktan sonra yaşadığı olaylar ,arada hiçbir kopukluk olmadan çok güzel anlatılmış .Aynı zaman da kitabı sevmeme neden olan etkenlerden biri de ; benim yaşadığım çevre de  geçmesi idi .

Ben bu kitabı ,Kitap Rüyası adlı sayfada ,yazarla  yaptığımız söyleşi sonunda kazandım .Öncelikle bu kitabı okumama vesile olan ,adminlere , sonra da değerli yazar ,Sinem Akça’ya çok teşekkür ederim .

Kitabı , tavsiye ediyorum .Pamuk Şeker Aşkına ,okuyun diyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder