Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

14 Mart 2013 Perşembe





Pegasus Yayınları’ndan çıkmış olan  , “ KRİSTİN HANNAH’IN – SEVGİ UĞRUNA YAPTIKLARIMIZ “ adlı kitabını,  bitirmiş bulunmaktayım .

Kitabı ,İstanbul Tüyap Kitap Fuarı’ndan almış olmamıza rağmen ,bir iki sebeptan dolayı ,  elime alıp okumak istememiştim .Fakat hata etmişim , canım yazarımın kitabını bekletmekle . Neyse sonuca bakalım , bugun itibariyle kitabı bitirdim .

Bazı kitaplar için yorum yazarken acayip zorlanıyorum , çünkü ; hakkını acaba verebilirmiyim ,endişesi taşıyorum .Bu kitapta onlardan bir tanesi idi .

Kitabın çevirisi son derece sade ve akıcı .Bunda çevirmenin büyük katkısı olduğu yadsınamaz,bir gerçek .

Kitabın konusuna  kısaca değenirsem ;  Lauren adlı bir kızın yolu, bir gün Angie adında bir kadınla kesişir . Ve ıkısının hayatıı o günden sonra değişime uğrar ,bu iki kadın arasında ortak bir bağ vardır , ikisi de aynı şeyin özlemini çekiyordur (bir ailenin )  ve  her geçen gün yaşadıkları acı- tatlı olaylar onları birbirine bağlayacaktır .

Kitapta;  aile , dostluk ve arkadaşlık ilişkilerini , aşkı , yardımseverliği  ve fedakarlığı , yazar o kadar güzel bir şekilde  , olaylar arasında hiçbir kopukluk olmadan anlatmış ki ileriki sayfalarda acaba ne olacak hevesiyle okudum  .

Ben bu kitabı  okurken çok etkilendim , hele sonlara doğru çok ama çok duygulandım . Yazarım “KRİSTİN HANNAH “ gene yapmış yapacağını ve harika bir kitap ortaya çıkarmış .

Bu yazar ne yazsa daha konusuna bakmadan alıp okuyacağım ender yazarlardan bir tanesidir.

Bu kitabı okurken yanınızda , mendilde bulundurun .Kesinlikle tavsiyemdir .Ve bir puan verecek olursam kitaba  yüz üzerinden bin beş yüz verirdim .

PEGASUS YAYINLARI’na da bu yazarın kitaplarını çıkardıkları için çok teşekkür ederim .Umarım  en kısa zaman da yeni bir kitabını daha okuma fırsatını bize sunarlar .Saygılarımla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder