Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

4 Mart 2013 Pazartesi




Altın Kitaplar’dan çıkmış olan “ LUCY ROBİNSON’UN – TÜM ZAMANLARIN EN GÜZEL AŞK HİKAYESİ “ adlı kitabı, bitirmiş bulunmaktayım .

Çevirisi son derece sade ve akıcıydı .Kelime hatasına bile rastlamadım.Titiz bir çalışmanın ürünü olduğu buradan belliydi  zaten .

Chick-lit tarzında yazılmış bir roman .Okurken sayfalar  su gibi aktı. Bunda tabi ki çevirmenin büyük katkısı olduğunu düşünüyorum .Okurken çoğu yer de güldüm , çoğu yer de duygulandım .

Kitabın benim için tek olumsuz yanı ; biraz fazla argo sözcükler in olmasıydı .Tabi  argo sözcükler de kitaba ayrı bir hava katmıştı . J

Kitabın konusuna gelirsek ; Fran adlı bir kadının , doğumgünün de  erkek arkadaşı (Michael ) tarafından  beklenmedik bir şekilde  , belli bir süreliğine terk edilmesi  (üç aylık bir süreç için ), bunun akabinde hayatında yaşadığı zorluklar , arkadaşlarının ona yardım etme çabaları , ailevi ilişkiler ,  arkadaşlık – dostluk ilişkileri , kedisiyle yaşadığı  olaylar ve yaptığı diyaloglar ( o diyologlar da o kadar çok güldüm ki ) o kadar güzel bir şekilde  , arada hiçbir  kopukluk olmadan anlatılmış ki , ben  çok severek okuduğumu itiraf etmeliyim.
Kitaptan çıkarılacak dersler de var .Zaten chick-lit tarzını  sanırım bu yüzden seviyorum ,okurken sadece güldürmüyor  aynı zaman da düşünmeye de sevk ediyor .

Çıkarılacak derslerden bir tanesini söyleyecek olursam ;  ummadık taş baş yarabiliyor , kimseye körü körüne güvenilmemesi gerektiği  ile ilgili  güzel mesajlar içeren bir kitaptı .

Aynı zaman da belki de  yaşamak istediğiniz aşk, yanıbaşınızdadır , kim bilir ?  Bu ve bunların cevaplarını öğrenmek istiyorsanız , bu kitabı kesinlikle okumalısınız .Tavsiyemdir .

Kitaba bir puan verecek olursam , on üzerinden  dokuz puan verirdim . Ayrıca bu kitabı bizlerle buluşturduğu için , “ ALTIN KİTAPLARA  “ çok teşekkür ederim .Saygılarımla ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder