Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

5 Ocak 2014 Pazar



Belki de bu kitabı en geç edinip okuyan biri varsa o da benimdir , büyük ihtimal. Her zaman kitabı görüyordum,methini duyuyordum ki kitap artık neredeyse bir klasik , ama almak ve okumak bir türlü nasip olmamıştı. 

Neyse  efendim, kitabı alıp okudum ve çok beğendim. Gerçekten her övgüyü hak edecek düzeyde bir kitap. Gerek sade kapağı , gerek çevirisi , gerek yazı puntosu  gayet iyi idi. Aaaa ben  kitabın ismini söylemeyi unutmuşum :) Kitabımız, Epsilon Yayınevi’nden çıkan ; Martı Jonathan Livingston. 


Kitap; her yaştan okurun okuyabileceği düzeyde ender kitaplardan bir tanesi . Kitabımız adından anlaşılacağı üzere bir martıyı konu ediniyor ; Martı Jonathan Livingston. Martımız kafasına ne koyarsa onu yapabilecek kapasiteye sahip çünkü ona göre zaman , mekan vb engeller yok.  Sıradan  bir martı  değil. Hatta bir sürü eleştiriyi de maruz kalıyor, sıradan bir martı olmadığı için ama hiç birine kulak asmıyor ve her gün biraz daha fazla çalışarak engelleri teker teker aşıyor ve kendini geliştiriyor.

Bir martı bunu yapabiliyorsa insanlar neden yapamasın mesajı veren kitap. 
Ve kitabımız her ne kadar ince bir kitap olursa olsun , her cümlenin altı çizilecek , okurken sizi düşündürecek  dolu dolu bir kitap.
Kısacası bu kitabı hala okumamış , benim gibi geç kalmış kişiler varsa  kesinlikle okusunlar ve okuttursunlar .

Tavsiyemdir. Ve bu kitabı bizlerle buluşturduğu için Epsilon Yayınevi’ne de çok teşekkürler.Saygılarımla.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder