Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

14 Aralık 2013 Cumartesi





Nemesis Kitap’tan çıkmış olan , Tawna Fenske’nin Yalancı Âşık kitabını , okuyup bitirmiş bulunmaktayım.(Aslında biteli bir kaç gün oldu ancak ben şimdi yorumumu bloga ekleyebilme fırsatı buldum)


Öncelikle, kitabın çevirisi çok akıcıydı. Yazı puntosu tam istediğim gibiydi. Tabi arada tek tük yazım hataları vardı , ama bunu nazar boncuğu olarak görüyorum.

Kitabımız, tam bir romantik komedi ve film tadında.

Kitapta ; Violet adlı bir kadının, günün birinde annesinin bir olay sonucunda sakatlanması üzerine annesinin mesleğini kısa süreliğine devralması ki annesinin mesleği , medyumluk Violette’in asıl kendi mesleği ise muhasebecilik. Ama gelin görün ki annesinin hatrı için kısa süreliğine medyumluk yapmaya ikna oluyor. Ve asıl olaylar onun medyum olmasıyla başlıyor . Kızımız hiç medyumluktan anlamıyor ve başına bir sürü iş açıyor , aslında acemi şansı da var kızımız da yok değil . 

Medyumluk işini devr almasından sonra bir adamla tanışıyor adı Drew .Drew de bar işletiyor . Aynı zaman da yakışıklı bir doktorumuz da var , adı Chris. Violet bu iki adam arasında zaman zaman gelgitler yaşıyor, kalbini mi yoksa mantığını mı seçmesi konusunda .Fakat en sonunda bir tanesinde karar kılıyor , tabiî ki de . Ama genede yaptığı ufak bir hata sonucu ilişkisi tehlikeye girebiliyor. Bakalım Violet , bu olaydan sıyrılabilecek mi ve aşkı bulabilecek mi ?

İşte bunların bütün cevabı , okurken yüzünüz de tebessüm oluşturacak , bu kitapta saklı. Okuyun, görün 

Şahsen ben çok beğendim . Kesinlikle tavsiye ediyorum . Ve Nemesis Kitap’a bu kitabı bizlerle buluşturduğu için çok teşekkür ediyorum. Bir puan verecek olursam da on üzerinden dokuz puan veriyorum.Saygılarımla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder