Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

23 Kasım 2013 Cumartesi



Yepyeni bir yayınevi , yayın hayatına merhaba dedi . Hangi  yayınevi mi ? Parodi Yayınları .

Parodi Yayınları , öğrendiğim kadarıyla ; Final grup bünyesinde bir yayınevi yani Final Dağıtım .

Kendilerine şöyle bir soru sordum. Neden yayınevinizin ismi Parodi? Onlar da şöyle bir cevap verdi ; hayat bir parodi, kitap ise ciddi bir iş ancak kitabın hayattan bağımsız olduğunu kim söyleyebilir. Öyleyse, kitap da parodi. Gayet ilginç ve güzel bir yanıt idi, bana göre . Kendilerine yayın hayatında , bu minik blogumdan da başarılar diliyorum. Elimden geldiğince takipçiniz olacağım ee tabi bir de okurunuz . Bol Şans Parodi Yayınları :) Peki Parodi Yayınları , hangi kitapları çıkaracak ? Şimdilik tabi bizi bu kitaplarla buluşturacaklarmış. İçlerinde en çok ilgimi çeken ; Tut Elimi , Babamı Beklerken ve Uzak Ülke adlı kitaplar oldu. ♥
 

TUT ELİMİ : (Nefes Serisi'nin ilk kitabıdır)

Artık azalan nabzımı yok sayamazdım. 
Kalp atışlarım ritmini korumak için mücadele ediyordu. Karanlık her yerimi sardı. 
Kayıp gitmek çok kolaydı sanki; sessizliğe teslim olarak hiçliğin kucağında çözümü bulmak... Bu yere doğru sürükleniyordum. 
Fedakârlığımın anılarına tutunmaya çalıştım sonra.
O sıcaklık, kalp çarpıntıları, Evan'ın gözlerindeki gerçek...
Yaşamak bir seçenek miydi hâlâ? 
Aşkın ve kaybın dengesinde uğruna mücadele edeceğim şeyi aşk belirledi ve eğilip fısıldadı kulağıma: TUT ELİMİ

UZAK ÜLKE : (Seri değildir, tek kitap )
 ilklerin yazı…
Ben Eliza. Eliza Miller. 
Amish toplumunun bir üyesiyim. 
Sizden farklıyım çünkü daha önce hiç pantolon giymedim sizin gibi ya da hiç cep telefonum olmadı. 
Farklıyım çünkü bambaşka bir dünyadan geliyorum.


veda yazı…
Tüm diğer Amishler gibi birbirine sımsıkı bağlı bir aileyiz biz. Fakat daha fazla burada kalamam.
Sizinle tanışmak, sizden biri gibi olmak istiyorum.
Hayatı yaşayarak öğrenmek ve bir seçim yapmak istiyorum.
Ayrılık vakti geldi.
Ayrılıp yeni bir dünyaya yelken açma vakti.

karar yazı…
Josh ile geçirdiğim her saniye, ruhumu büyülü bir müziğin melodisine kaptırmak gibi.
Ama artık bana ayrılan süre doluyor; bir seçim yapmak zorundayım.
Peki yüreğim rüzgârda oradan oraya savrulan bir yaprak gibiyken, gideceğim yönü nasıl belirleyebilirim?

 

ÇÜRÜK VE HARABE : (Benny Imura serisinin ilk kitabı , maalesef Türkçe'sini bilmiyorum)

Yalnızca iki seçeneğiniz var: 

Çalışmak ya da ölene hatta öldürülene kadar aç kalmak.

Zombiler tarafından işgal edilen çorak bir ülke. Kendi yasalarıyla çevrelenmiş küçük bir kasaba. Burada 15 yaşına giren herkes çalışmak zorunda. Çitlerin içinde veya dışında çalışmayanın sonu açlıktır. 
Benny artık 15 yaşındadır. Çalışmak için birçok iş dener ancak bir türlü başarılı olamaz. Abisi Tom'un sürdür
düğü aile mesleği ise ona göre değildir. Fakat çaresiz kalan Benny, bu işi kabul eder. O bir zombi avcısıdır artık. Ancak istemeyerek üstlendiği bu görev, ona bambaşka bir şey öğretir: İnsan olmanın ne demek olduğunu...
Jonathan Maberry'nin zombi cehenneminde kendi yolunu bulmaya çalışan bir gencin olgunlaşma evresini ustalıkla kaleme aldığı eseri Çürük ve Harabe'yi soluksuz okuyacaksınız...


   

BABAMI BEKLERKEN : (Seri değildir, tek kitap)

Bu gece de babamı bekleyerek karşıladım sabahı. Pencereme vuran ay ışığı altında oturup düşündüm uzun uzun. Babamdan hatıra pusulayı elime alıp seslendim gökyüzüne:
"Şu an benim gibi babam da ay ışığının hüznüyle mi meşguldü?"
"O da beni özlüyor muydu benim özlediğim gibi?"
"Biliyorum. Her gidiş mutlaka yanında hüzün taşır ama, bu bizim için değişemez mi baba?"









            
MERLİN:  KAYIP YILLAR (Merlin adlı serinin ilk kitabıdır)

Denesene korkak, diye haykırdı içimden bir ses. Denemelisin!

Ama hemen ardından başka bir ses yanıtladı onu: 
Bir daha asla! 
Geçen sefer gözlerini yitirdin. Bu sefer sıra ruhunda. 
Bir daha asla! 

Göster, diye buyurdu goblin. Yoğunlaşan sise rağmen kol kaslarının hamle yapmak için kasıldığını görebiliyordum. Kılıcını kaldırdı ve Ria'nın boynuna dayadı.
Hâlâ bir şey yapmıyordum.
İşte o anda gittikçe şiddetlenen tuhaf bir rüzgâr ortada duran yaşlı karaağacın dallarını sallamaya başladı. Ağacın çıkardığı sesler çığlık olup yükseldi.
Goblin, başını kaldırdığında kökünden kurtulan ağacın üzerine devrildiğini ancak görebildi ve son duyulan, acı dolu çığlığı oldu.


 

 KAYIP : (Kayıp serisinin ilk kitabıdır)    
  Dikkatli ol Seni almaya geliyorlar.
''Eve gitmem için bana gerekli şifreyi söyle '' dedi. ''Lütfen.''
Bay Hodge başını salladı. Jonah, BGye döndü. Bir saniyelik bir tereddütten sonra BG de başını salladı.
''Seçim yapmak zorundasınız '' dedi. ''Sizin ‘şimdiniz sınırların dışında kaldı. Ya geçmiş ya gelecek seçim sizin ''

On üç yıl önce bir gece nereden geldiği bilinmeyen bir uçak çıkar ortaya... İçinde ne pilot ne de mürettebat vardır sadece otuz altı tane bebek... On üç yıl önce Jonah ve Chip isimli iki bebek de bu uçaktadır. Ve bugün bu iki çocuk aynı anda bir mektup alır. Mektubu açarlar. Tek bir cümle yazmaktadır mektupta Sen kayıplardan birisin.
Bu gizemli mektupla birlikte Jonah Chip ve Jonahın kız kardeşi Katherine geçmişte yaşananları araştırmaya koyulur... Nereden geldiklerini keşfetmeye yönelik onların bu çabası çocukları çok
uzak bir geçmişten bugüne uzanan bir komplonun içine sürükler.
 




 Ejderha Çocuk - Zümrüt Peşinde : (Ejderha Çocuk serisinin ilk kitabıdır )
 Hamar isimli küçük köy, daha önce böylesine bir gürültü ile sarsılmamıştı hiç! Muazzam bir kükreyiş evlerin etrafında yankılanıyor; sıcak bir rüzgâr dar sokaklarda dolaşıyordu. İnsanlar ne olduğunu görmek için aceleyle dışarı çıktı.


  

MASKESİZ BEŞLER - GÜMÜŞ ÖRÜMCEK MAĞAZASINDA:

 
Onlar beş sıkı arkadaş, 
beş gözü kara ve üstelik korkusuz; 
bu sebeple maskesizler. 
Abarttık mı biraz?
Yoo!

Neyse, mevzuya girelim.
Bu bizim beşli, el fenerini denemek için eski gümüş madenine girer.
Ama bu derin ve karanlık maden, Profesör Salivari'nin elindedir.
Bakalım bu beş kafadar, Salivari'nin tehlikeli planını önleyebilecek midir?
(şüpheniz mi var? buyrun öyleyse)








 KORSAN KOMŞULAR:
 Michiel bir gün dışarıdan gelen gürültü patırtıyı işitir. Ne olduğuna bakmak için çıktığında gözlerine inanamaz. Yeni komşuları bir korsan ailesidir
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder