Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

23 Kasım 2013 Cumartesi



Facebook'ta Kitap Dünyasında  Güneş Çavması adlı kitap için yarışma yaparken , bir de üyelerimiz için minik bir alıntı paylaşalım dedik hem metinsel hemde  görsel olarak .

Aynı çalışmayı burada da paylaşıyorum.




ALINTI : 

Meriç nasıl ifade edeceğini biraz düşündükten sonra yavaş yavaş konuşmaya başladı.“Biz Uğur’la aşk yaratmadık. Biz beraberken aşk çıkageldi… Ya da aşk ordayken biz üstüne gittik.
Mühim olan şu: Buluştuk… Üçümüz beraberdik. Ve insan aşkı bir kez bilince, sever… Hep sever...
Neyi sevdiği önemli olmaz çoğu zaman, kimi sevdiği... Sevme halini alır insan... Ben kocamı da çok sevdim… İşimi sevdim… Çocukları, arkadaşları… Kedileri.. Köpekleri… Çiçekleri… Güneşin doğmasını…Akşam olmasını… Domatesin kokusunu… Çok üşüdükten sonra battaniyeye sarınıp kanepede yatmayı… Yağmuru… Hüzünleri… Ağlamayı… Kahkaha atmayı… Hayatın, hem komik hem hüzünlü olmasını sevdim… ”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder