Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

16 Kasım 2013 Cumartesi



Aslında bu kitabı İstanbul Tüyap Kitap Fuarı'ndan  önce okumuştum .Buraya yorumu ancak yazıp gönderiyorum :)

4 Düğün 1 Fiyasko adlı serinin ilk kitabı olan “Düğün Hediyesi “; kapağı , iç kapağı , çevirisi ve yazı puntosuyla dört dörtlük bir kitaptı .Titiz bir çalışmanın ürünü olduğu  belliydi .

Kitap’ta ; Julie adlı bir kadının  bir gün bir eleştirmenin Andrew Kyle ‘ın  verdiği bir puan yüzünden restoranının kapanması  ve bunun akabinde Rose’un Köşkü adlı mekan da bir düğün için  iş bulması  ve bu işi elinden geldiğince  en iyi şekilde yapmaya çalışmak istemesi , fakat hiç beklenmedik bir sürprizle karşılaşması  ve bu sürprizin onun  hayatını değiştirmesini konu alan bu kitabı okurken ,  çok eğlendim.

Kısa  metrajlı  100 dakikalık  bir romantik komedi filmi izliyormuşum hissine kapıldım. Hatta kitabı okurken , konusu biraz daha farklı olan bir film aklıma geldi , başrollerinde Catherine Zeta Jones , Aaron Eckhart ‘ın oynadığı  Aşkın Tarifi filmi ( No Reservations ) .

Kitap zaten çok kalın bir kitap değil , fazla da yorum yazamıyorum , yazabilirim lakin bu sefer detaya kaçmış olurum.Bu da okuyacak kişiler için iyi olmayabilir , hevesleri kursaklarında kalmasın .

Aynı zaman da kitaptan alınabilecek  nasihatler de mevcut .

Kısacası ben bu kitabı beğendim . Okumak isteyenlere tavsiye ederim .

Son olarakta , bu kitabı bizlerle buluşturduğu için ARKADYA YAYINLARI’NA  çok teşekkür ediyorum.Devamını da  bekliyor olacağım .Kitaba da bir puan verecek olursam 10 üzerinden 8 puan verirdim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder