Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

23 Ekim 2013 Çarşamba



YABANCI YAYINLARI'NDAN ÇIKAN "BOB'UN DÜNYASI" ADLI KİTABA YORUMUM ;

Bob’un Dünyası adlı kitap , Sokak Kedisi Bob’un devamı niteliğinde , ilk kitapla az da olsa bağlantı var , yazar geçmişte şunu yapmıştım dediğin de aaa ne yapmıştı acaba dememek için,ilk kitap okunmalı . Ama bağımsız da okunabilir .

Çevirisi son derece akıcı idi .Yazım hatası yok denecek kadar azdı . Yazı puntosu  her zaman belirttiğim gibi  benim için çok önemlidir, yazı puntosu da gayet iyi di.Sayfa kalitesi de.Ayrıca kapakta çok tatlıydı . Yani kitap,titiz bir çalışmanın ürünü olduğunu belli ediyordu .

 Bu kitapta ; yazarımız James Bowen  hem kendi dünyasında ki olayları  hemde kedisi Bob ile birlikte yaşamış olduğu  iyi – kötü , duygusal – neşeli anıları kaleme almış .Kitapta aynı zaman da ,aile, arkadaşlık ve dostluk ilişkilerini , sevgiyi,  inancı , umudu ve sadakat  konuları  işlenmiş.

 Bir insanın  en dibe vurduğu an da,  yaşamına girecek küçük sevecen bir varlıkla(buradaki varlık  Bob tabiî ki J ) hayatının nasıl değişebileceğini okurken kimi yerde duygulandım kimi yerde gülümsedim .

Bu kitabı okuyan herkes ,kendine özgü  dersler çıkarabilir. Ve hiç kedi sevmeyen biri bile  kucağına bir kediyi alıp sevmeyek isteyebilir.Özellikle Bob gibi bir kediyse …

Kısacası ,ben bu kadar içten bir anlatımı olan bu kitabı çok sevdim .Ve okumak isteyen herkese tavsiye ederim .
Bu kitabı bizlerle buluşturduğu için Yabancı Yayınları’na  da  çok teşekkür ediyorum .Saygılarımla…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder