Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

12 Ekim 2013 Cumartesi


Yabancı Yayınları'ndan çıkmış olan Tatlı Bela Kitabı İçin ;

Öncelikle şunu söyleyebilirim kitabın adı gibi kendisi de çok tatlı  bir kitap .Çevirisi akıcı lakin bazı yerlerde  kelime hataları  fazla idi  .Ve  bazı yerlerde bu hatalar  göze batabiliyordu, ne yazık ki .Gene de kitabın geneline baktığımda  nazar boncuğu olarak , o yazım hatalarını varsayıyorum.
Kitabın konusuna kısaca değinecek olursam ; Abby adlı bir kızın( ki bu kız kendi halinde ,dersleriyle ilgilenen , küfür bile etmeyen ve alkol kullanmayan bir kız )  bir gün arkadaşlarıyla bir dövüşü izlemeye gitmesiyle,  evet yanlış duymadınız,  bir dövüşe  gitmesiyle, ora da  deli dolu ,sempatik ama  aynı zaman da  bela biri( tatlı bela ) olan Travis
ile tanışacaktır .Ve hayatı ,bu tanışmayla birlikte yavaş yavaş değişime uğrayacaktır . Kitapta ; aşkı , arkadaşlık ve dostluk ilişkilerini ,aile bağlarını , fedakarlığı  vb . okuyacaksınız .
Kitabı okurken , çoğu yer de olayların gidişatını da tahmin edebilmeme rağmen ,çoğu yer de beni şaşırtan olaylar da  yok değildi .Süprizler de vardı .Okursanız göreceksiniz .:)
Aynı zamanda , Abby ile Travis ikilisinin  ve arkadaşlarının arasında geçen diyalogları okurken çoğu yerde güldüm ve  bazı yerlerde duygulandım .Bazı yerler de  de sinir oldum  :)
 Buna rağmen ben , bu kitabı çok sevdim. Kısacası , okumayan herkese, özellikle genç yetişkin kitaplarını seven herkese, tavsiye ederim . 
Ve serinin ikinci kitabını da merakla bekliyor olacağım .Yabancı Yayınları’na da bu kitabı çıkardıkları ve bizlerle buluşturdukları için , teşekkür ederim .Saygılarımla …








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder