Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

12 Ekim 2013 Cumartesi


Siyah İnci Yayınları'ndan çıkmış olan Ahmet Sabancı'nın -HiçBir Şey Bilmediğin Gibi adlı kitabına yapmış olduğum yorumum; 

Öncelikle , yazarın dili çok sade ve akıcı .Kitabın sayfa kalitesi, yazı puntosu  çok iyi ve de en önemlisi kelime hatası  bile yok , en azından ben rastlamadım .

Kitapta; bir erkeğin eski kız arkadaşına  duyduğu özlem, kimi zaman şiirlerle kimi zaman günlük tarzında yazılan yazılarla desteklenerek anlatılmış .

Ve ben okurken, erkeğin kıza duymuş olduğu sevgiye ki büyük bir sevgi abartmıyorum , hayran kaldım.Genelde kitaplarda , kızlar sevdiği erkeğe büyük bir aşkla bağlanır ve biz o tarz kitaplar okuruz  değil mi? İşte bu kitapta öyle  değil.
Bu tarz bir sevgiyi okuduğunuz zaman,acaba  bizde böyle bir sevgi bulabilir miyiz ? diye kendinize soracaksınız ,emin olun .

Kitabı okurken çoğu yerde güldüm , kahkaha bile attım denilebilir  ama genelinde kitabın duygusallık hakimdi .Bu iki duyguyu da verebilmek , zordur .Ama yazarımız bunu başarmış . Ve bu başarısından dolayı kendisini tebrik ediyorum .

Kitap biraz daha kalın biraz daha detaylara giren bir kitap olabilirdi lakin tadında bitmesi de benim için artı bir puan aldı .

Yazarımızın yeni kitaplarını , heyecanla bekliyor olacağım .Bu kitabı yazdığı için öncelikle yazarımız “AHMET SABANCI’YA“ ve  sonrasında bizlerle buluşturduğu için “SİYAHİNCİ YAYINLARI’NA “ çok teşekkür ederim.”

Not: Çiçeği burnunda yazarlardan bir tanesi ,Ahmet Bey.Dediğim gibi yeni kitaplarını heyecanla  bekliyor olacağım .Saygılarımla....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder