Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

11 Ekim 2013 Cuma

Hyperion Kitap'tan ilk çıktığı zaman okuduğum ama bloguma bakmaya biraz ara verdiğimden buraya yorumlamadığım bir kitaptı .

BİR İLKBAHAR MACERASI :
Okuduğum en tatlı  kitaplardan bir tanesiydi .Kitabın kapağından , sayfa kalitesine , yazı puntosuna ve en önemlisi çevirisine kadar her şey çok güzeldi .Tabi arada bazı  tek tük kelime hataları da vardı , lakin  kitap o kadar içten – samimi bir anlatıma sahipti ki onu nazar boncuğu  olarak sayıyorum .


Kitapta; Lou adlı bir kadın, bu kadın güzel , alımlı , becerikli fakat kocası Phil tarafından bazı özellikleri bastırılmaya çalışılan, özgüvenini yitirmeye başlayan bir kadın . Kocası Phil ise benim tabirimle tam bir bencil -egoist kendisinden başka kimseyi düşünmeyen ,hep kendi dediklerinin olmasını isteyen bir adam . ( Kitabı okurken Phil’e acayip gıcık oldum  J ) .


Bir gün  Lou’nun  bahar temizliği yapmaya karar vermesi ve uygulamasıyla birlikte hayatında  bir takım değişiklikler olacaktır ; kocasıyla , arkadaşlarıyla  ve ailesiyle arasında .Bir takım kararlar alacaktır . Fazla detay vermek istemiyorum , çünkü tüm sihri kaybolabilir kitabın ;)

Kısacası kitapta;  bir kadının hayatındaki değişime , aile , arkadaşlık –dostluk  , fedakarlık , aşk vs tanık olacaksınız .

Kitap aynı zaman da chick-lit tarzında . Ama okuyalım gülelim , eğlenelim  ve bir kenara kaldıralım mantığında bir kitap değil ,çünkü gülerken bile sizi düşündürecek ,yaşamdan dersler almanızı sağlayacak kitaplarsan bir tanesi .(Ve ben okurken çoğu yerde duygulandım çoğu yerde güldüm .)

En önemlisi ise , bir kadının, bir insanın/insanların bir şeyi isterse, ne olursa olsun başarabileceğini anlatan , güzel bir kitaptı benim için.

Bu kitabı okumak isteyen herkese tavsiye ediyorum .Özellikle hemcinslerime , bayanlara .

Ve bu kitabı bizlerle buluşturduğu  için sevgili HYPERİON KİTAPEVİ’NE çok teşekkür ederim .Yazar Milly Johnson ‘a da her ne kadar bu yazımı göremeyecek olsa da teşekkürler .

Hımm unutmadan kitaba bir puan verecek olursam  10 üzerinden 10 olurdu .Saygılarımla…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder