Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

11 Ekim 2013 Cuma



   
Kitabın ilk tanıtımını görür görmez ve konusunu okuduğumda , bu kitap benim olmalı ve ben bunu okumalıyım diye düşündüm ve alıp okudum .İyi ki de alıp okumuşum .

Kitap, cidden ön kapağında yazan yazıya harfiyen uymuş “Bu kitap ürkütücü  bir şekilde kusursuz “ Evet kitap kusursuzdu . Öncelikle kitabın çevirisi son derece akıcı bir çeviriye sahip .Kelime hatası yok denecek kadar az, yazı puntosu   tam istediğim gibiydi .Hemen hemen bütün  kitap yorumlarımda bu konulara değiniyorum ama bir kitabın okunmasını sağlayan olmazsa olmazlar benim için napabilirim ;) Kısacası titiz bir çalışmanın ürünüydü.

Kitabın konusuna kısaca değinecek olursam ; kitapta  Hong Kong’tan annesiyle birlikte Amerika’ya göç etmiş  Kimberley adlı bir kızın , yılmadan –pes etmeden zorluklara nasıl göğüs gerdiğini , tüm zorlukları nasıl aştığını aşama aşama okudum ve okurken ki  beni her kitap kolay kolay ağlatamaz , duygulandırır ama ağlatamaz  bu kitap beni ağlatmayı başardı . Kimi zaman yüzümde bir gülümseme de oluşmadı değil . Onlar olayları yaşarken sanki ben uzaktan onları izliyordum .

Kitapta aynı zaman da ; arkadaşlığı , dostluğu , aile bağlarını ,hele bir tane teyze vardı ki düşman başına (Paula Teyze ) git saçını başını yol , yolasım geldi :) Ne diyordum hım aile bağlarını , aşkı , yazar öyle güzel bir şekilde anlatmış ki arada hiçbir kopukluk yok .

Kitapta ders alınabilecek pek çok nokta da var .Bunlardan bir tanesi;  insanın şansını kendisinin yarattığıdır . Çok doğru .

Neyse bu kadar cümleden sonra kısacası diyorum ki bu kitabı tereddüt bile etmeden alıp okuyun ve okutturun ,  pişman olmayacaksınız .


Unutmadan birde puan verirsem bu kitaba on üzerinden yüz veriyorum .Birde bizlerle bu kitabı buluşturduğu için “MARTI YAYINLARINA “çok teşekkür ederim .Saygılarımla….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder