Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

11 Ekim 2013 Cuma



Arkadya Yayınları'ndan çıkmış olan Mutluluğun Öteki Yüzü adlı kitap için ;

Bir kitabın konusu kadar çevirisinin de iyi olması gerekir ki kitap rahatça okunabilsin , bence bu kitap son derece  akıcı bir çeviriye sahipti, arada tek tük yazım yanlışları da vardı , yok değildi .Ama bu göze batmayacak  kadar azdı .Bu yüzden çevirmeni “Simge Ölmez Hanım’ı” tebrik ederim .


Sonra , Arkadya’nın diğer kitapların da  olduğu gibi bu kitapta da , iç kapak tasarımı , yazı puntosu ve aralarda nefes alabilmek yada duraksayabilmek için kullanılan işaretler  kitabın akıcılığına artı bir puan kazandırmıştı .

Kitapta ; Ella adlı bir kadının ,bir gün bir olay sonucunda kocası Joe’nun  ölmesi  ve bu ölüm  haberini almasıyla birlikte , hayatının nasıl değiştiğini , verdiği yaşam mücadelesini , kendi çocukları olmasa da  kocasının ilk karısından (Paige’den ) olan çocuklarını  nasıl sevdiğini, onları korumak için neler yapabileceğini  ve Paige ile çocukların velayeti üzerine  girişmiş olduğu mücadeleyi , bu mücadele esnasında  açığa çıkan sırları , kısacası kitapta ; aşkı , sevgiyi , aile bağlarını , arkadaşlık ve dostluk ilişkilerini , fedakarlığı  ve en önemlisi  en hakiki mutluğun acılardan geldiğini okudum .
Ve okurken kimi  zaman bir gülümsedim , kimi zaman ise duygulandım .

Bu kitap aynı zaman da alalım , okuyalım , vakit geçirelim ve kitaplığa kaldıralım tarzında bir kitap değil .Bizlere yaşamla ilgili tavsiyeler de bulunan bir kitap aynı zamanda .Herkesin kendine  göre dersler çıkarabileceği bir kitap .

Ben çok beğenerek okudum . Ve kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum .Okuyun /okutturun . 

Ayrıca,bu kitabı  bizlerle buluşturduğu için Arkadya Yayınları’na da çok teşekkür ederim .

Unutmadan kitaba bir puan verecek olursam;  10 üzerinden 100  verirdim .Saygılarımla….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder