Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

12 Ekim 2013 Cumartesi


Arkadya Yayınları'ndan çıkmış olan -Yağmur Sonrası Adlı Kitap için;
Aslında bitmesin diye baya uğraştığım bir kitap oldu .Lakin her güzel şeyin bir sonu vardır , bu kitapta onlardan bir tanesiydi .

Öncelikle  kitabın çevirisi çok akıcı ve kitapta kelime hatası bile yok, desem yeridir. Kitap zaten kapağıyla bile beni gel oku diyen bir kitap . Yazı puntosu  tam istediğim gibi,  aralarda bazen duraklamak için konulan ı semboller  kitabı daha rahat okunacak bir kıvama getirmiş . Bu  saydıklarımın  hepsi , bu kitapta emeği geçen kişilerin titiz bir çalışmayla bu kitabı ortaya koyduklarının bir göstergesi .

Kitabın konusuna kısaca değenirsek , nişanlı olan bir kızın (Anne Calloway) , İkinci Dünya Savaşı esnasında arkadaşı  Kitty ile birlikte Bora Bora adlı bir adaya gönüllü hemşire olarak gitmeleri , bu ada da başlarına gelen olaylar, savaşın acı yüzü , arkadaşlık –dostluk ilişkileri , ailevi bağlar, aşk , fedarkarlık ,  ada da esarengiz bir şekilde  gerçekleşen bir cinayet   ve bu cinayet sonrasında  gelişen olaylar ve en önemlisi de  aradan ne kadar zaman geçerse geçsin aşkın gücünün kaybolmadığını , umudun her zaman var olduğunu , yazar SARAH  JİO , çok güzel bir şekilde  olayları birbiriyle harmanlayarak ve  arada hiçbir kopukluk olmadan  , film tadında  biz okuyuculara aktarmış .

Ben kitabı okurken  aynı zaman da kitabı yaşadığımı da hissettim . Bu çok nadirdir benim için, kitabı okurken aynı zaman da yaşamak . Dediğim gibi kitap bir film tadında idi .Bu yüzden öncelikle yazarını tebrik ediyorum  sonrasın da ise bizi bu yazarla tanıştırdığı ve özenli çalışmayla bu kitabı bizlere sundukları için ARKADYA YAYINLARI’NA teşekkür ü borç bilirim .

NOT: Kitaba puan veriyorum , yüz üzerinden bin beş yüz ;) Saygılarımla…

KİTABIN TANITIM VİDEOSU : 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder