Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

29 Ocak 2013 Salı






JİLL SHALVİS'İN - ŞANSLI LİMAN SERİSİNİN İKİNCİ KİTABI OLAN , "KÜÇÜK TATLI HEYECAN " ADLI KİTABA YAPTIĞIM YORUM :

Jill Shalvis’in “Küçük Tatlı Heyecan “  adlı kitabını bitirmiş bulunmaktayım .Öncelikle şunu söyleyebılırım ki , kitabın çevirisi çok akıcı .Okurken hiçbir zorluk çekmeden okudum .Tabi bazı yerler de kelime hataları vardı,  tek tük ama onlar da , nazar boncuğu olsun .


Bu yazarın daha önce , “Aşka Yolculuk “ adlı kitabını okumuştum .O kitabı da çok beğenmiştim .Serinin ıkıncı kitabı olan “Küçük Tatlı Heyecanı ‘da “  çok beğenerek okudum .


Bu kitapta ;  kız kardeşlerden Tara’nın  yaşadığı olayları , sevdiği adam Ford ile yaşadığı birlikteliği ,kız kardeşleri arasında ki ilişkiyi ,otelın gelişim sürecini okudum .Ve Tara’yı  bir sürpriz beklemekte .Ne olduğunu açıklayıp, okumayan kişilerin  hevesını kaçırmak istemıyorum .
Ve şunu da belirtmek isterim ki olaylar arasında hiçbir kopukluk yok .

Bu kitabı okurken , çoğu yer de  gülümsedım çoğu yer de duygulandım .Ayrıca  bu kitabı okumak bende bir dilim çikolatalı pasta yemiş gibi yüzümde kocaman bir gülümseme oluşturdu .

Kısacası; ben bu kitabı okumayan herkese tavsiye ederim .Nemesis Kitaba  da bu kitabı çıkardığı için çok teşekkürler , devamını , sabırsızlıkla beklıyor olacağım .Saygılarımla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder