Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

29 Ocak 2013 Salı








SOPHİA KİNSELLA - NUMARAN BENDE VAR ADLI KİTABA YORUMUM :

Artemis Yayınları’ndan çıkmış olan: “ Sophia Kinsella’nın : Numaran Bende Var”, adlı kitabını bitirmiş bulunmaktayım .
Öncelikle kitabın  kapağını çok sevdim ki ben pek kırmızı rengi seven biri değilim .Lakin kapak çok hoşuma gitti .Orjinal kapaktan bile daha güzeldi bana göre . Kitabın çevirisi son derece akıcıydı .Yazım hatası na hiç rastlamadım desem yeridir .


Kitabın konusuna gelirsek ; kitap, Poppy adlı bir kızın, arkadaşlarıyla  katıldığı bir davet esnasında nişan yüzüğünü  kaybetmesi  , onu aramak için  bir sürü girişimde bulunması  ,yüzüğünü arama esnasında telefonunu çaldırması  ve de çöp kutusunda bir telefon bulmasıyla birlikte , tüm hayatı bir anda değişecektir .Kitapta; aile ilişkileri ,arkadaşlık –dostluk ve aşk  çok güzel bir şekilde anlatılmış .Hatta okurken çoğu yerde kahkaha bile attım diyebilirim .

Kitap bana göre tam bir romantik komedi filmi tadındaydı  .Okurken büyük keyif aldığımı söyleyebilirim .Bu kitaba bir puan verecek olsam ,on üzerinden dokuz puan verirdim .

Okumayan kişilere özellikle Sophia Kinsella ‘nın kitaplarını sevenlere tavsiye ediyorum .Pişman olmayacaksınız .

Bu kitabı bizlerle buluşturan  “ ARTEMİS YAYINLARI’NA  da , sonsuz teşekkürler .Saygılarımla..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder