Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

29 Ocak 2013 Salı






CAMİLLE NOE PAGAN - GÜLÜMSE ANILARA ADLI KİTABA  YORUMUM :



Arkadya Yayınları’ndan çıkan ; “ Camille Noe Pagan’ın  Gülümse Anılara “adlı kitabını, şu dakika itibariyle bitirmiş bulunmaktayım .

Konusunu okumadan önce , beni kapağı çok etkilemişti , zaten ne zaman bir kitabın kapağını beğensem o kitap benim beğeneceğim bir kitap oluyor , sonra konusunu beğendim ve kitabı aldım .

Öncelikle ; çevirisi son derece akıcı , sayfalar su gibi resmen akıyor , kelime hatasına bile rastlamadım desem yeridir .Yazı puntosu, tam istediğim gibi idi .Ve aralarda  nefes alabilmek yada dinlenebilmek için sembolik işaretlerin olması , benim çok hoşuma gitti .Okurken zorlanmadan rahatça okuyabilmemi sağladı .

Kitapta ; Julia adlı bir kızın- bu kız balerin- , bir gün bir kaza  geçirmesi sonucu yaşadığı beyin travmasıyla  hafızası sekteye uğrar .Bu kızın yakın bir arkadaşı vardır adı Marissa’dır .İkisi uzun yıllardan beri (liseden beri )  vazgeçilmez  ikilidir , arkadaştır ,dosttur .Fakat bu kaza ile birlikte , yepyeni olaylar  zinciri onları bekliyor olacaktır . Geçmişle yüzleşme ,geleceğe umutla  bakma , arkadaşlık –dostluk ilişkileri ,ailevi bağlar, o kadar  güzel anlatılmış ki  arada hiçbir kopukluk olmadan . Bir sonra ki sayfada acaba neler olacak merakıyla  okudum .
 
Kısacası ; bir dostluk ilişkisi   ancak  bu kadar güzel anlatılabilirdi, çok etkilendim .Bu kitaba bir puan verecek olsam kesinlikle bu , yüz üzerinden bin beş yüz  olurdu .Kesinlikle tavsiye ederim .

Son olarak ise bu kitabı bizlerle;  buluşturduğu için , “ARKADYA YAYINLARI’NA “ çok teşekkür ederim . Saygılarımla…







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder