Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

29 Ocak 2013 Salı





GÜNEŞ DEMİREL'İN -SEN YOKKEN ADLI KİTABINA YORUMUM :




Güneş Demirel’in –Sen Yokken adlı kitabını, bitirmiş bulunmaktayım . Öncelikle ; kitabın dili çok sade ve akıcı .Okurken  sayfalar  su misali akıp gidiyor .Fakat bazı yerler de , yazım yanlışları da  yok değıl .Bu  benım için,nazar boncuğuydu diyebilirim .
Kitabın konusu ; her ne kadar Türk filmleri tadında olsa da , sevgili yazarımız ; Güneş Abla , bunu o kadar  içten ve samimi cümlerle  işlemiş ki kitap kendisini okutmayı başarıyor , başarmakla kalmayıp ,etkisini  kitabı elinizden bıraktığınız da bile sürdürebiliyor .Bu da yazarın başarısı , tabi ki .

Kitapta ;  iki arkadaşın-dostun hatta dosttan da öte kardeşin (Çiçek ile İpek’in) yaşadıkları acı bir olay ile  meydana gelen  acı tatlı gelişmeler ; arkadaşlık , dostluk , sahiplenme , aile ilişkileri ,aşk  o kadar  güzel ve içten anlatılmış ki , olayları birebir yaşıyormuş hissine kapıldım .  Kimi yerde  sinirlendim  , hele de Cemal’e , kimi yer de güldüm  Duygu’nun hallerine , kimi yer de duygulandım , İpek’in  ve Çiçek’in hallerine . Bütün duyguları bu kitapta yaşadım ,ben .

Bana  ve biz okurlara bu birbirinden  güzel duyguları bir arada yaşattığı için , ayrıca  önemli bir karaktere benim ismimi verdiği için  sevgili “ GÜNEŞ DEMİREL’E (GÜNEŞ ABLAM’A ) , çok teşekkür ederim .

Bu kitabı okumayan  , okurseverlere de kesinlikle tavsiye ederim .Olimpos Yayınları ‘na da bu kitabı çıkardığı için  teşekkür ederim , ayrıca .Saygılarımla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder