Yazılarımız E-Mail Adresinize Gelsin

29 Ocak 2013 Salı






ARKADYA YAYINLARI'NIN İLK KİTABI VE GÖZ AĞRISI OLAN : " MART MENEKŞELERİ " ADLI KİTABA YORUMUM :


Arkadya Yayınları’ndan çıkmış olan , “Sarah Jio’nun –Mart Menekşeleri “ adlı kitabını bıtırmiş bulunmaktayım .
Bu kitabı, ben tesadüf üzerine ,okuoku adlı sitede  gezınırken  gördüm .Ilk once benı kapağı etkiledi ,çok sade ve şık bir tasarıma sahipti .Sonra konusunu okudum ve kitap benı kendıne daha çekmeyi başardı .Ve kendi kendime ben bu kitabı alıp okumalıyım dedim .

Kitabı elinize aldığınız da , çok özenli bir çalışmanın ürünü olduğunu; dış kapaktan -iç kapağa ,sayfa kalitesine  , hatta içinde ki sevimli ayraca kadar , incelediğiniz de görebiliyorsunuz .

Kitabın , çevirisi çok sade ve akıcı ,sayfalar  su gibi okunabılıyor , yazı puntosu tam istediğim gibi .


Kitabın içeriği hakkında bahsedecek olursam ; kitapta ,  Emily adlı bir kadının ,yaşadığı bir olay sonucu , Bainbridge adlı bir adada  yengesini ziyarete gelmesi ,geldıkten sonra kaldığı oda da bulduğu bir  günlük sayesınde  geçmişine  ait bilmediği sırları  öğrenmesi , adada yaşadığı acı tatlı olaylar, çok güzel bir şekil de insanı sıkmadan ,arada kopukluk olmadan anlatılmış .Kitapta ; aşk, macera , gizem azcık gerilim , insan ılışkılerı o kadar güzel yansıtılmış kı , soluk soluğa okudum diyebilirim.

Ben bu kitaba bayıldım . Her sayfasını  çok büyük bir heyecanla okudum .

Benım favorı yazarım her zaman söylediğim gibi : “KRİSTİN HANNAH’tır .” Bunu neden söyledim açıklayacağım. Bugune kadar  Kristin Hannah’ın üzerine yazar tanımam ,kimse onunla  rekabet edemez diyordum . “SARAH JIO –MART MENEKŞELERİ “adlı kitabıyla  bana  , KRİSTİN HANNAH’ın rakibi olabileceğini gösterdi , en azından benım için .

Ve şunu da belirtmek istiyorum ; ARKADYA YAYINLARI’NIN İLK KİTABI ,çoğu kişi zaten bılıyor .Fakat ılk kitap diye ön yargıyla yaklaşmayın .KESİNLİKLE BU KİTABI OKUYUN .ARTI YANINIZDA , BİR MENDIL BULUNSUN .


 KISACASI :  KESİNLİKLE BU KİTAP TAVSİYEMDİR .ARKADYA YAYINLARI’NA BU KİTABI ÇIKARDIKLARI İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM .SAYGILARIMLA .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder